Klantenservice

Heb je een vraag of wil je graag advies? Neem dan contact met ons op via één van de onderstaande mogelijkheden! Het kan zijn dat je vraag hieronder al bij meest gestelde vragen wordt beantwoord.

Openingstijden klantenservice:

 

Maandag : 9.30 uur - 17.00 uur

Dinsdag : 9.30 uur - 17.00 uur

Woensdag : 9.30 uur - 17.00 uur

Donderdag : 9.30 uur - 17.00 uur

Vrijdag : 9.30 uur - 17.00 uur

Zaterdag : 10.00 - 16.00 uur

 

mail: hhw@jh-restyling.nu

Veel gestelde vragen:

Bestellen:

Bij JH Restyling bestel je gemakkelijk en snel het sanitair, keueken artikelen en installatieproducten waar je naar op zoek bent. Voeg het product toe aan je winkelwagen en binnen een paar klikken is je bestelling geplaatst. Vervolgens krijg je een mailbevestiging van je bestelling zodat je zeker weet dat de order goed is doorgekomen. Meer informatie over bestellen vind je hieronder.

 

Bestellen als gast of via een account?

Je kan bestellen als gast of via een account. Wanneer je als gast je bestelling plaatst, zul je alle gegevens moeten invoeren, ook wanneer je nog een keer een bestelling plaatst. Wij raden je aan om via een account te bestellen. Dit biedt de volgende voordelen:

  • Je hoeft je gegevens maar één keer in te vullen;
  • Je kan gemakkelijker inloggen;
  • Je ziet meteen het besteloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is geplaatst?

Wanneer je van ons een mailbevestiging van je bestelling hebt gehad, kun je erop vertrouwen dat je bestelling goed is doorgekomen. Deze bevestiging zal direct in je mailbox verschijnen.

Is dit niet het geval en heb je al wel betaald? Maak je geen zorgen en neem dan even contact op met onze klantenservice zodat zij in het systeem kunnen checken of je bestelling is geplaatst.

Garantie

De garantievoorwaarden worden door onze leveranciers bepaald. Bij je bestelling zit een garantiebewijs waarop duidelijk staat aangegeven welke garantievoorwaarden wij hanteren. Deze kun je ook vinden op de site van de betreffende leverancier. Wanneer het artikel defect raakt door onjuist gebruik en/of enige vorm van slijtage, kunnen wij helaas geen garantie geven.

Mijn artikel is defect, wat moet ik doen?

Blijkt je product onverhoopt defect te zijn geraakt? Dan lossen wij dat voor jou op! Neem hiervoor contact op via onze contactpagina. Geef bij het onderwerp aan dat het om een garantie/service vraag gaat en vul alle gegevens zo specifiek mogelijk in. Vervolgens zullen wij contact met je opnemen en een passende oplossing bieden.

Wat zijn de reparatiekosten?

Binnen de garantie

Bij JH Restyling heb je standaard minimaal 3 jaar garantie op het gehele assortiment. Daarnaast heb je bij sommige merken zelfs langer garantie. Dus wanneer je een gegronde klacht hebt over een product binnen de garantietermijn, nemen wij de kosten voor het omruilen of repareren voor onze rekening.

Levenslange service

Is het product buiten de garantietermijn defect gegaan? Ook dan helpen we je graag verder tegen een passende vergoeding. Hoeveel deze vergoeding precies inhoudt, zullen we je vooraf laten weten zodat je zelf nog kan bepalen of je het artikel wel of niet wilt laten maken.